____________________
menu

Вихователь – методист роботою займається,
Освітньо – виховний процес організовувать старається,
Аналізує він, планує і координує,
Педколектива всю діяльність вміло контролює.
Програми розвитку завчасно розробляє
В педагогічних планах і розробках помагає.
Роботу методичну він проводить в колективі
Заняття, семінари, консультації сміливі.
Крім того, бере участь у роботі із батьками
Інформацію потрібну надає і тату, й мамі.
Всім вихователям завжди він сміло допоможе,
Як працювати із дітьми, він підказати зможе.
Батьки із методистом проконсультуватись можуть
У розвитку дитини методист їм допоможе.
І щоб задовольнити педагогів всіх потреби
Оцінювати й розуміти правильно їх треба.
І знати що й для кого у житті є найцінніше,
Повага, визнання, чи що для них найголовніше.
Тому, щоб бути мудрим керівництвом, треба вміти
Допомагати всім колегам та їх розуміти!

 

 

 

 

Для того, щоб вирішити складні завдання, що по­стають перед дошкільним закладом, методична служба ЗДО №9 «Лілея» ретельно вивчає педагогічний колектив - що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота, в нашому дошкільному навчальному закладі, є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвит­ку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань лежить у площині пошуку ново­го змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом. Отже, структура методичної роботи визначається, передусім, пріоритет­ними завданнями функціонування і розвитку.

Основними на­прямами діяльності можна визначити: форми методичної ро­боти, зміст діяльності і форми взаємодії.

Масові форми методичної роботи у до­шкільному навчальному закладі прияють збагаченню інтере­сів, духовних і професійних потреб педагогів, є формою виявлення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду:

 

 педагогічні ради;

  

педагогічні читання; виставки;

    

конференції.

 

  Найбільш ефективні групові  форми  методичної роботи в дошкільному закладі:

1. участь педагогів у методичних об'єднаннях міста;

2. організація шкіл перспективного педагогічного досві­ду;

3. школа молодого спеціаліста, мета якої - вдосконалю­вання педагогічної майстерності. 

Склад: педагоги-наставники (першої і вищої категорій). Форми роботи: консультації, координація взаємодії педагогів і фахів­ців, тренінги, "круглі столи", дискусії, дослідницька діяльність тощо. Підсумком роботи є: формування у педагога свого авторського стилю, підвищення ділової кваліфікації;

   творчі (проблемні, ініціативні, профільні) групи педа­гогів;

 

   педагогічні консиліуми;

 

   семінари (проблемні, семінари-практикуми, практикуми).

 

 Найважливішою індивідуальною формою методичної роботи є самоосвіта педагогів.

/YAk_provesti_chas_z_ditinoyu_bilya_vodojjm_bezpech.pdf

/karantin_z_ditmi_shpargalki_dlja_batkiv.doc